tisdag 5 augusti 2008

Slut på 25-års dagen






Blev en skön dag trots regn och rusk!! Har ätit en jättegod middag, förrätt med champagne, varmrätt med ett smarrigt Amarone vin och den underbara chokladtårtan till dessert!! =)Farmor och faster var här ikväll oxå! Fick så fina presenter!! Kommer göra mitt hem lite piffigare, precis vad jag behövde... TACK så jättemycket!! Så roligt att Ni kom!

Fick oxå en underbar present! Något jag önskat mig länge... En digital systemkamera! Den har ej kommit ännu, så jag fick en enklare variant att hålla till godo med så länge... =)

TACK TACK älskade älskling, Prins och familj, jag älskar Er!

Hittade syrrans gamla tiara.. Fick vara Prinsessa en halvtimme imorse! Och blommorna jag fick av min älskling... Jättefina! Jag som blir så glad av blommor!! =)

Nu är det snart dax att gå och sova...

För 25-år sen kom jag alltså till världen, en spinkig liten unge på 2870 gram och 48 cm lång. Som redan på BB fann en vän för livet. Mattias, Tanga Tarzan! Vi låg där och sprattlade tillsammans, polare redan då! =)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar