lördag 16 augusti 2008

MTB

Idag har vi varit i Rörbäcksnäs.
Ett place som ligger precis intill norska gränsen.. Tar ungefär 30 minuter att åka dit.
De har gjort jättefina MTB-leder där! Fredrik och grabbarna brukar vara där och träna nån gång i veckan.. Idag var jag och Anna med, och småfisarna såklart..
Vi cyklade vårt första pass i skogen efter våra graviditeter... Puh!! Var sjukt jobbigt... Men grymt kul, kommer bli en gång i veckan nu! Smala stigar, tuffa backar och så lite skön grusväg emellanåt. Skönt att träna med ngn som är på samma nivå. Blir mest förbannad när jag tränar med älsklingen, mest för att jag vill orka mer och kunna hänga på!

Tyvärr så mår jag skit... Har fått en fläng av mjölkstockning igen och har feber och huvudvärk. Och ont i boobsen oxå... Men jag hoppas det går över snart.

Vi har haft en superskön kväll hos goda vänner!! Nu blir det sängen...
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar