måndag 18 augusti 2008

Imorn




Imorn ska vi åka till Mora! Jag tänker passa på att shoppa lite... När man bor i skogen, och närmsta stad ligger 10 mil härifrån. Som dessutom är Mora, ingen metropol direkt, så får man kort och gott just passa på!!

Hoppas kunna komma över dessa godingar. E lite osäker på skorna, men kanske hittar något liknande... E dåligt på skofronten, helt sjukt! Jag är ju tjej... Borde ha hundra par i garderoben! För är det något vi kvinnor är bra på så är det att fylla garderoberna med skor. Min mamma ligger nog högt på listan över att ha många par skor. Och min svärmor har en grym samling hon oxå! Jag ligger långt efter dem just nu...

Ska köpa en del åt little Prince oxå. Vi har ngt monster som tagit alla hans strumpor. Känner Ni igen det kanske?? Så nya måste inhandlas...
Lär mobilblogga lite imorn. Och berätta om vilka fynd som görs och vad som händer...
Hörs!!

2 kommentarer:

  1. ...mamma köpte ett par nya skor i helgen......

    SvaraRadera
  2. Å vilka fina kläder! Vart kommer dem ifrån??

    SvaraRadera