måndag 25 augusti 2008

De finaste


Min älskade vänner!! Vad skulle jag göra utan Er? Helt pang boom, av en slump så åker jag ju neråt imorn. Och det alldeles underbara är att dessa två juveler, båda två, är lediga!! =)
Hur ofta händer det? Vi har försökt ett X antal gånger senaste tiden att få till att ses tillsammans, och nu så händer det bara. Med EN dags framförhållning... Oooh jag är så lycklig!
Vi kan ses imorgon kväll och HELA dagen på onsdag. Då brudarna ska med till Stockholm!! Vi kommer att få världens bästa dag!! Kommer leva på det länge, länge...
Har verkligen alldeles för lite tid tillsammans med pinglorna när vi bor så långt ifrån varandra...
Saknar dem hela tiden!!
Men imorn så ses vi... YIHHAA!!

Dax att packa...

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu Ida! Jag är så nyfiken på vad det är ska du veta! Håller tummarna i Umeå! Ha det så kul i Sthlm nu! Massa kramar från Karin

    SvaraRadera
  2. Neråt? Alltså hit? Jag hoppas att du stannar där!! =)))))

    SvaraRadera