söndag 24 augusti 2008

Snygg under

Dessa godingar vill jag ha i byrålådan! Tyvärr fanns inte min storlek när jag shoppade sist. Kom just på att det nog kommit i butik igen nu! Måste plinga imorn och lägga undan ett kit till mig... Fantastiskt snyggt och jättesköna att bära! Kan piffa till en grå och trist vardag... =)

Ibland krävs det så lite för att känna sig lite extra snygg och läcker! Jag är nog lite dålig på att just se till att känna mig lite extra fin! Nog ett småbarnsmamma-syndrom... Är lite smått obekväm med de nya fomerna.. Man har fått barn och bor i en "ny" kropp känns det som ibland. Som man egentligen borde älska ännu mera, för att den har klarat av den tuffa och fantastiska uppgiften att bära och föda en liten dunboll!!

Stå upp lite nu brudar! Vi måste lära oss att älska oss själva och våra kroppar... Trots våra skavanker! Vem är perfekt? Och vad är perfekt? Blir man lyckligare då??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar