tisdag 19 augusti 2008

Skön tisdag



Hittade de två plagg jag letat efter!! Blev skitglad! Och de fanns i min size och passade riktigt bra... Inte alltid det funkar så bra, men idag så! Känns så bra höstköp!! Cerise/Lila toner känns riktigt rätt!

Hittade riktigt schyssta hängslebyxor till Sigge oxå. Och de små små badbrallorna.. Babysimmet börjar snart! =) Då måste ju prinsen ha badbrallor! Tänk er själva att inta bassängen iklädd endast en badblöja... Känns sådär va? Så snygga badbyxor fick det bli...

Blir nog fler bilder senare. Nu ska jag slänga ihop lite middag! Och väntar på att få kasta mig över en ljuvlig vaniljbulle lite senare!

3 kommentarer:

  1. Kul att du fick tag i T-shirten som du ville ha.Den var cool. Men som mamma måste jag ju fråga: Ska det inte vara något mer än T-shirten till strumpbyxorna????!!!!?

    SvaraRadera
  2. Mamma... det är en låång t-shirt! och sen så har jag en låång kofta över. så jag visar inte rumpan! Men så klart ett par byxor hade varit på sin plats. Men jag hittade inga idag! =)
    Eller ett par leggings... Mer klätt då? PUSS

    SvaraRadera
  3. Haha, hon är faktiskt fortfarande ung mamma! xD
    Varför var bilden så suddig förresten?

    SvaraRadera