onsdag 20 augusti 2008

Äntligen här

Dagens bästa bild

Så kom den då... Äntligen! Min NIKON D60 fanns på posten idag! Tack snälla A som gjort så mycket för mig för att kameran skulle bli min! =)

Har så klart provat att fota lite idag. Hann inte med så jättemycket, men lite grann. Ska försöka lära känna kameran så fort som möjligt, så det bli ännu roligare att använda den! Sigges fantastiskt fina blåa ögon fastnar alltid på bild. Hoppas kunna få riktigt bra foton på honom. Och andra coola foton som vi kan göra till tavlor här hemma. Vill ha mer personliga tavlor, och foton man tagit själv är grymt kul att sätta på väggen!

Har fyndat lite på Tradera idag. Men det jag helst ville ha förlorade jag i sista stund pga av en feltryckning. Satan så arg jag blev. Sitter som inför värsta prestationen när jag är med och budar. Kan inte vara bra att bli så hetsad.. =) Men som tur är så finns det fler liknande auktioner närmasta dagarna. Så jag satsar vidare.

Förresten, vad tycks om dagens bild?

1 kommentar:

  1. Ja du jag vet inte vad jag ska säga om äpplet.Det ser ju inte så aptitligt ut precis.Jag vill nog ha lite rödare färger kanske.Jag hoppas det är gott i alla fall.Kramar från biggan.

    SvaraRadera