torsdag 28 augusti 2008

What a beautiful day


Back in Sälen, fem grader varmt! Härliga höst! Det händer så mycket, det vänder åt ett annat håll. Åt ett bra håll, rätt håll... Jag är riktigt glad och förväntansfull! Kanske är min tur nu...

Prinsen hade namnsdag i 0nsdag! Lilla Rolf! =) Vi firade med fika på Waynes och shopping på IKEA. Han tyckte det var skitkul att prova soffor med Sofie!! Tror nog Sigge saknar de galna Tanterna, han undrar vart de är nu. De var såå himla kul!

I sthlm gick det fint! Vi gick på knock-out direkt, och det gjorde vi bra. De störtgillade oss direkt! Vem kan motstå oss?? =) Så nu är det bara att vänta på svar...

Jag har legat på som f*n för att få ett jobb jag vill ha! Man är ju oftast så mesig och väntar på att nån annons kanske ska komma eller så. Jag blev trött på mig själv och det beteendet så jag mailade direkt till den ansvarige och skrev att jag ville ha jobb hos honom. Hur bra jag var på området och vad jag kunde göra för företaget. Att det skulle vara en tillgång att anställa mig. Och det verkar som om jag är nära att lyckas!! =) Fem plus till mig själv!! Ska ha möte med the Big Boss om 2 veckor. Känns skitkul! Och jättemysigt att lilla Prinsen nog kommer få vara hemma en hel del med sin pappa i vinter!!

Frukost nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar