måndag 25 augusti 2008

Vill skrika vårskrik

Efter en natt med dålig sömn och en förmiddag med tempo som en seg kola har det nu vänt!
Jag är så glad, så förväntansfull!! Vill bara skrika högt!! =) Åååhhh.... Fick ett samtal nyss. Fast det stod dolt nummer så kände jag i kroppen vart det var ifrån...
Castingen jag var på gick inte dåligt, den gick BRA!!! SKITBRA! Så bra att jag ska till Sthlm igen, de vill träffa mig imorn eller onsdag. Så det får bli på onsdag. Om bara en liten sista pusselbit faller på plats så kommer det gå vägen... Bara ett litet hinder. Personen jag vill ha med mig vet inte om att jag vill ha med henne.. Än. Har ringt, men inte fått svar. Jag trodde det gick skitdåligt ju, så jag brydde mig inte om att kolla med henne tidigare. Klantigt!
Hoppas det löser sig iaf! Så imorgon åker jag och Sigge neråt... Hoppas, hoppas, hoppas nu!!

Om Ni är nyfikna, så får ni vara det en stund till!
Det är ännu inte helt klart. Jag är skitglad att jag gått vidare och är grymt nära nu. Men vill inte berätta innan det är helt klart! Håll ut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar