torsdag 14 augusti 2008

Första gadden

Jag hade mina misstankar igår, men då var den inte framme riktigt. Men idag så både syns och känns den.
Sigge har fått sin första tand!! =) Vilken milstolpe för förstagångsmorsan... Nu händer det grejer!
Och snart sitter han oxå...

Läkarkåren som dementerar att hög feber och dålig mage INTE har direkt koppling med tandsprickning hos små kan ju dra ngt gammalt över sig... Så framöver, om vi är med om samma scenario igen så kanske vi kan få ett enkel diagnos istället. Att lilla Prinsen håller på att få fler små tandsingar... =)

Imorn är en annan dag. Blir gymmet igen då. Var där igår, ska bli ordning på mig nu!!
Tog en promenad på eftermiddagen... Skönt!

Go ARA!!
Skäms, skäms hur domarna beter sig... I ett OS!! Har ni inte läst om hur de mutar, hotar och beter sig inom brottningen så gör det (aftonbladet.se)! Jag är förbannad!

SLUT

2 kommentarer:

  1. Jag tror du alldeles rätt! Mina barn har haft diarre och hög feber varje gång tänder har varit på gång.

    SvaraRadera
  2. Stort steg i Sigges värld ;)
    Kolla på min blogg då! =)
    Du får skriva att jag har skaffat en blogg också. Satt farmor kan gå in och titta =))

    SvaraRadera