torsdag 10 juli 2008

Shopping

Idag var vi i Mora på lite shopping jag och Sigge! F var på möte... Så vi passade på att följa med! Var en skön förmiddag med lugn och ro. Sigge var på strålande humör och jag hade gott om tid att strosa i butikerna! Blev lite klädinköp till Sigge och ett par skor till mig! Har letat länge efter den här typen av sandal men inte hittat rätt förut... Dessa sitter perfekt!! =)

Nöjda fötter...

Vi kom hem strax efter lunch och hade sen en skön eftermiddag med mycket bus!! Jag passade på att dammsuga och städa lite oxå... Han är så underbar vår lilla Prins!!

Det lyser bus i ögonen på honom... Redan!!

Sigge Rock ´n Roll


Ikväll var vi hos kusinerna och grillade! Jättegott!! Jag hade gjort efterrätt... Brukar bli min lott!
Blev en exotisk paj med ananaskräm, jordgubbar och persika! Efter eget huvud och den blev väldigt god!! Glömde så klart att fota! Får göra den fler gånger och dela med mig av receptet...
Nu börjar det gnälla lite hos pappsen i soffan... Tror Sigge vill ha lite mat och sen sova!
Hoppas ni haft en skön dag!!

1 kommentar:

  1. Vilken cooling du är Sigge. =) Du är sååå otroligt söt och go.
    Pussar och kramar Faster

    SvaraRadera