lördag 19 juli 2008

Promenad


Jag var trött. Men F pushade, tur det.
Jag var lite sur först. För jag fick skäll för att jag lagat 'fel' mat. Tacos ville de ha.. Om nån kunde varit smart sagt det! Här e man piffig och gör pestopastasallad med massa mums och grillad kyckling.. Men de tyckte det var riktigt gott, trots att det inte var tacos!
Så otacksamt det är att laga mat ibland. Har ni tänkt på det? Helt galet.. Ni som sällan lagar mat, bättra er och gör någon glad!
Det är grymt skönt att ha maten lagad iaf en kväll i veckan utan att själv behöva göra det.. Min älskling uppskattar att jag lagar mat, jättemycket! Det är kul.. Men han lovade att en kväll i veckan, fredagar, då skulle han stå för fixet i köket.
Det gick 2 veckor, sen glömde han nog det! :) Tur vi är bra på olika saker och att jag gillar att laga mat!
Åter till vår promenad.. Det var grymt skönt!! Först massa nedför och sen alldeles för mycket uppför.. :) På vägen stannade Ebba och tog vatten i fjällbäcken! Hur många av Er har det runt knuten och kan stanna och ta friskt vatten på promenaden?
Livskvalité!

1 kommentar:

  1. Ebba är jätte duktig på att laga "Bananpannkakor" och goda är de som bara den!! KK

    SvaraRadera