fredag 18 juli 2008

Lyckades

Imorse var jag så trött så att ögonen knappt gick att öppna. Klockan var halv 8, men det hjälpte inte. Ni vet när man kan vara som bly i hela kroppen och hjärna vill inte ens försöka rulla igång...
En sån morgon hade jag.
Fast efter en halv timmes kämpande med att hålla ögonen halvöppna och med hjälp en superglad bebis bredvid så gick det!
Jag somnade inte om!! Hörde ni mamma & pappa, är ni inte stolta! Jag gick upp på första försöket. Om det vore när jag var ung tonåring så skulle jag nog fått extra månadspeng eller nåt! =)

Vi är nu klara för att pysa iväg. Ska till Mora för lite strosande och shopping! Lillasyster kanske glimrar till och går med på att prova fler än 3 par skor. Och mot förmodan kanske det ändå finns något par som passar "hennes stil"...
Tänk att vara 13 igen. Vet precis hur det va, skitjobbigt!

Hör av mig om vi gör några klipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar