söndag 20 juli 2008

Nu börjar det


Imorgon drar 5-dagars igång.. Det är folk överallt nu. Cyklar, speciellt cyklar. Och folk som väntar på bussen. Massvis!
Kul att det händer något här på sommaren. Men jag blir less att de inte sparar en p-plats till mig. Hallå, jag bor här!! Jag slåss med knotten, åker till gymmet, lunchar, tar en promenad på fjället. Jag är här när ingen annan är det, ingen av dem alltså... Så jag är grinig och lite sur. Jag erkänner! Men det är ju skitdrygt att få parkera skitlångt bort, speciellt när man har en liten prins att konka på! Men det är kul att det händer något här på sommaren. Det är det. Det menar jag!
Imorn börjar det alltså att kutas! Shit, över 22 000 orienterare ska irra i skogarna häromkring... KUL! Men om ni trampar ner mina hjortron, då j*vlar!!

1 kommentar: