fredag 4 juli 2008

Förberedelser

Håller på för fullt och bakar bröd. Läckra foccacia som mamma ska ha på sin trädgårds fest imorgon! De är supergoda & så klart grymt lätta att göra. Sånt gillar jag!
Ska ge er receptet och bilder på det fina brödet lite senare... Imorn blir det! =)

Har dukat och dekorerat idag oxå. Blir väldigt fint!! Nu när jag själv inte har miljoner saker i huvet inför en fest hade jag tänkt ta lite bilder imorn... Det som missades på Sigges dopfest! Har lite svårt att komma över det... =( Så Ni underbara som tog lite bilder på dopet får jättegärna maila dem till mig!
Vi hade ju Andreas som tog massa fina bilder i kyrkan iaf!! TACK snälla DU!

Fredrik ropade från soffan. 8 mile på TV, scenen med "the last battle".... AHHhh!! Vilka minnen! I början när vi träffades slutade varje utgång med efterfest hos G:son framför tvn och just denna scen som spelades om och om igen... =) Galet var det! Hade nästan glömt det...

Nu ska jag baka färdigt! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar