tisdag 29 juli 2008

Snygg





'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Något för mig...
Jag önskar mig ett lagom härligt tillskott i kassan så jag kunde handla lite mer till mig själv! Och då skulle det så klart bli en del assnygga klänningar... Det är något jag verkligen tycker om! Att hitta riktigt snygga klänningar. Och få trevliga tillfällen att använda dem...
Lite mer tid i solen så man får en fin färg, sen skulle denna ljuva klänning med röda klackar och söta fjärilar i blond lockigt hår göra mig till en pingla!!
En kall drink och bästa partyt, det vore nåt. Känns om att det får bli när jag åker till L.A och hälsar på min älskade FT!!

Nu får jag sluta drömma och fortsätta bokföra istället! Affärsredovisning kan ju resultera i bra tillskott längre fram... =) Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar