tisdag 21 oktober 2008

Börjar bli en vana

Halsen svider, det gör riktigt ont! Är tung i huvet och vill helst gömma mig under täcket...
Sigge hade 39 grader feber sent igår kväll. Han var jätteledsen och hostade så han kräktes, på mig, givetvis. Han somnade till slut vid två tiden. Men vaknade vid halv 7. Nu är vi uppe! Men han är inte glad, och inte jag heller. Önskar vi kunde få slippa allt vad förkylning heter!!

Måste få hosmedicin till honom, det här håller inte. Han kan ju inte ens sova. Nog för att jag känner Dr. Mobosa, men jag ska ringa BVC nu på morgonen.

Har ni upplevt hur en förkylning kan förpesta hela tillvaron. Att den helt enkelt gör allt jobbigt och sådär skitdrygt... Fy fan!

1 kommentar:

  1. Vet precis hur du menar med att en förkylning kan förpesta tillvaron. Skickar tröstkramar till dig, kämpa på!! /Jenny och Smilla

    SvaraRadera