onsdag 29 oktober 2008

Flitig morgon

Har varit upp sen 05.00!
Lilla Prinsen var ledsen och gnällig, jag kunde inte sova längre. han fick välling och somnade om. Jag passade sen på att duscha när Fredrik fortfarande var hemma. Såå skönt att inte behöva ha bråttom! Sigge sover fortfarande... Och jag har lyckats få massor gjort!! Har suttit framför datorn och svarat på högar av mail... Börjar närma mig slutet på min rekrytering av personal nu. Känns jättespännande!
Skönt att ta vara på tiden när man kan sitta ner längre en femton minuter i taget.. =)

Det är kallt idag!! Fortfarande -5! Burr... Hoppas det kommer snö snart! Så det blir lite ljusare...
Och vi kan åka pulka med Sigge, det ser jag fram emot. Nu är det bara en månad kvar tills Fredrik ska vara pappledig! 3 dagar i veckan. Ska bli jättekul att grabbarna får mer tid ihop. Senaste veckorna har Sigge börjat bli mer och mer mammig. Så det blir toppenbra att han kommer få mer tid med sin pappa snart!!

Hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar