måndag 20 oktober 2008

Min egna stund

Tid för mig själv har jag väldigt ont om... Tid för att bara njuta har jag sällan. Egentid är viktigt!!
Jag önskar mig en sovmorgon, en pigg morgon, en skön morgon! Med en underbar frukost, med sol utanför fönstren, med kraft och energi. Med en massage som väntade under förmiddagen, med efterföljande bubbelbad och ljuv musik. Med en fika och shopping med mina bästa vänninor under eftermiddagen. Men en kul kväll i köket med massor av god mat och gott vin. Med skratt och prat kvällen lång. Och avslutningsvis en skön hel natts sömn....

Man får väl iaf önska och drömma sig bort lite...
Måste bli bättre på att rå om mig själv, har sagt det föut men inte gjort det alls direkt! Viktigt att vårda personen bakom mamman....!

Vad gör Ni för att ta hand om Er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar