söndag 19 oktober 2008

Snart hos mig

Har länge suktat efter denna gobit! Mediaförvaring i valnöt som är som klippt och skuren för vårt vardagsrum! Snart så kommer den finnas i mitt hem...! Det känns riktigt bra!
Har äntligen hittat en tapet oxå... Skam den som ger sig! Inte för att jag aktivt letat, men jag har haft ögonen rejält öppna. En dag så var den bara där... Och dessutom tapetserad på en vägg så vi kunde se den uppe... Det gör stor skillnad, mot att bara se en bit.
Den är så fin och levande på ngt märkligt sätt... Vacker! Den ska jag ha! Snart så...!

Har kreativa tankar om hur det skall göras om lite här hemma. Behöver en liten kick nu!
Det finns så mycket som blir bra av så lite insatser, så de ska vi se till att få gjorda...
Så vi känner att vi älskar vårt hem ännu lite till!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar