fredag 10 oktober 2008

Fredag igen


Mitt lilla hjärta! Det allra finaste och viktigaste jag har...
Sigge har de allra blåaste ögon jag vet. De är såå himla fina! Tur att jag valde en så bra karl! =) Det är pappas ögon han har lilla Prinsen...
'
Idag har vi varit och fikat med Silje, Tuva och Fröja. Tjejligan som Sigge hänger med! Han tycker de är så mysigt att träffa dem. Lagom många. När det blir för mycket folk blir han blyg och lite ledsen. Något som kommit senast månaden. Men det är inte så farligt..
'
Veckan har rusat förbi! Jag har jobbat en del och idag hade jag en anställningsintervju. Har fortfarande mängder av ansökningar som ska gås igenom. Men det är jättekul!!
'
Fredag och helg igen! Såå himla skönt! Sigges babysim är dock tyvärr inställt idag och några veckor framåt. Vilket känns jättetråkigt! Det är ju något vi sett fram emot varje vecka, för det är så mysigt att bada med honom. Men vecka 45 startar det igen och då 7 gånger till. Tyvärr kommer vi missa ett par gånger nu när det skjuts upp..
Så nu längtar vi tills vi får bada igen! Tills vidare får badbaljan duga, helst med duschen på.. Det är det bästa! =)
Nu vaknade älsklingen från sin middagslur, vi ska snart träffa pappa och ha fredagsfika på Bullans!!!
Ha en skön dag!!

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen! Åhh vad tiden går fort, de bara växer och väver. Vilka underbara ögon Sigge har, sååå blåa.

    jag har oxå börjat blogga, du är min inspirationskälla ; )

    Hoppas allt är bra med er.
    Kram från oss....

    SvaraRadera
  2. det blev visst lite fel ska stå...växer och växer...

    SvaraRadera