tisdag 21 oktober 2008

Den perfekta söndan

I söndags hade vi en underbar dag! Så där som söndagar ska vara! Vaknade hyffsat utvilade till strålande sol! En utflykt kändes självklart... Tillsammans med vänner tog vi oss till Latmanstjärn. Jag hade aldrig varit där förut. Det ligger typ i ingenstans, långt ut i skogen och är bara såå fantastiskt vackert!! Mitt batteri på kameran dog ganska direkt, därav fick jag inte så mkt bilder med mig hem, till min stora sorg! Men Ni ser nog iaf lite hur underbart det var...
Det finns en slogbod och eldstad precis vid vattnet... Drömläge! Det var vindstilla och strålande sol. Vi njöt länge länge! Grillade korv och hade en jättetrevlig dag! =)
Senare stack jag ju ut i svampskogen oxå... Tänk om alla söndagar kunde vara så härliga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar