fredag 24 oktober 2008

Tid tillsammans

FREDAG!!

Vi tog en härlig sovmorgon idag. Jag känner mig lite piggare!
Fredrik är på jobbet till lunch, sen blir det helg tillsammans hela familjen! Söndagen ser ut att bjuda på strålande sol så då blir det utan tvekan en utedag! Jag skulle vilja plocka lite mer svamp.. Men de är svåra att se de små rackarna! Gömmer sig i mossan..

Idag blir det lite städning och fix! Behöver få lite skönare känsla här hemma..
Är så sugen på att beställa foton på canvasduk. Som tavlor alltså! Måste bara välja vilka foton jag ska ta. Skulle vilja ha en riktigt stor fototavla i svartvitt ovanför vår säng! Inte helt hundra på motivet än dock..

Plommonlila är en färg jag fastnat för!! Den är underbar.. Så varm och inbjudande! Och kan matchas med mängder av andra färger. Nougat, vitt och plommon. Me like!!
När plånboken är tjockare, ska jag inhandla lite nytt till vårt hem. Textilier, krukor och ett nytt matbord finns på önskelistan.

Dax att sätta fart nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar