fredag 20 november 2009

3 ska bli 4


Ja visst är det så! En liten Kotte växer för fullt i min mage...!
'
Än en gång ska vi få vara med om detta underbara... Vi är jätteglada och förväntansfulla! Om allt går som det ska blir Sigge storebror i början av Maj! ´
´
Jag är i v.16 och mår nu helt ok igen! Precis som med Sigges graviditet så mådde jag öken första tiden. Illamående konstant och åt inte mer än morötter, äpplen, skorpor och drack hönsbuljong... (hur det nu kan vara gott..) Rätt billig i drift alltså! =) Sjukt trött och med rejäl huvudvärk var också trevliga inslag...´
´
Skönt att veckorna rullar på nu. Om några veckor blir det ultraljud som jag ser fram emot med någon slags skräckblandad förtjusning. Häftig upplevelse men det finns ju alltid en oro att allt inte skulle vara ok.
Men som min kloke sambo alltid säger;
"Så länge vi inte vet något annat, så måste vi ju förutsätta att allt är bra!" Han har så rätt! =)
´
Jag är hemma idag med Sigge som har hög feber och själv är jag dunderförkyld! Så vår fredag blir mest i soffan framför barn-TV. Har lovat Sigge lite glass efter lunchen, det ser även jag fram emot!!
´
Hoppas Ni får en skön dag!

13 kommentarer:

  1. Grattis, grattis!!!
    Tänk på att glass är bra för själen, ge Sigge och dig var sitt rejält lass!!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!
    Krya på er.
    Hoppas att eran helg blir mysig.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men Karlsson!!! Gud va roligt!:)
    Stort grattis till er från oss.
    Många kramar!

    SvaraRadera
  4. Åh, va kul! Grattis till er!! =)
    kramar från Hanna

    SvaraRadera
  5. Tack söta Ni!
    Vad roligt att ni lämnar en kommentar.. KRAM Ida

    SvaraRadera
  6. Grattis Ida, Fredde och Sigge!! Så himlans roligt o vad mysigt!!

    Hoppas det gick bra för er när det var dax för Sigge att få medicin. Ebbe tar astma medicin sedan ett år tillbaka och det var med tvång de första veckorna men nu hämtar han medicinen själv och kan också ta den själv, jätte skönt!! Hoppas Det går bra för er....

    Ta hand om er kram Moa

    SvaraRadera
  7. Jättegrattis! Så himla kul att läsa! kramar!

    SvaraRadera
  8. ååh men gud så underbart!! stort grattis!!! :) O roligt att du börjat skriva igen :) Kramar från mig /Karro w

    SvaraRadera
  9. Grattis igen vännen!!!! Sigge kommer bli världensbästa storebror.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. Finaste Ida, ett stort Grattis!!, vad glad jag blev när jag läste detta!!....Kram Kim

    SvaraRadera
  11. Grattis Ida!!!! Kul att höra att tre ska bli fyra! Brukar läsa din blogg emellanåt och jag bli alltid på lika glatt humör varje gång! Kram Petra Eriksson

    SvaraRadera
  12. Nu har även jag hittat hit. :-) Man får ju passa på att gratulera också! Vad roligt för er!

    SvaraRadera
  13. Men jävlar Ida, skönt att det inte bara är jag som befolkar världen ;)

    Gratiskram/lina

    SvaraRadera