onsdag 18 november 2009

Vilken start


Igår kom Fredrik hem med en ny overall till Sigge! Vi har varit i valet och kvalet om vi ska köpa en vinterjacka eller en till overall. Just nu har han vinterbyxor och skaljacka med lager under. Vilket har funkat perfekt på dagis under hösten!
Men overall känns smidigt nu när det blir kallare, så en ny sådan fick det bli! Lite tunnare modell än den superoverall han ska ha när det blir vargavinter här i Sälen...! hihi
Sigge har en grön skaljacka från polarn som han är så fin i, så det var kul att vi hittade en overall som var i den fina favoritfärgen!! =)
Idag blev jag väckt på det mest underbara sättet...
Min älskade lilla prins krypte upp till mig, la handen på min kind och sa; "Mamma, äkar Dig!"
Mitt hjärta smalt... Han är den finaste lilla killen som finns!! <3
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Skönt att se att du är tillbaka i bloggvärlden:)
    Hoppas du har en bra dag trotts detta regnande..
    Kram Stina

    SvaraRadera