torsdag 19 november 2009

Min fina


Här är Sigge på väg till dagis för allra första gången! Favoriten store Chris från Rorri fick följa med. Sigge fullkomligt älskar Rorri!!
Tänk vad tiden går fort... Sigge var 1 år och 7 månader när han började på dagis. Så vi hade en lång och härlig tid hemma tillsammans!! Men fy vad jag kan sakna att ha obegränsat med tid tillsammans med mitt barn! Jag kommer att vara ledig halva fredagarna hela vintern och Fredrik kommer vara hemma en eftermiddag med Sigge i veckan. Vilket känns jätteskönt, att vi båda får lite extra tid att bara vara med Prinsen!
Jag gör allt jag kan för att han inte ska vara så länge på dagis på dagarna, han tycker jättemycket om att vara där, vilket är både tryggt och skönt. Men han är bara liten en gång så varje extra timme vi kan vara hemma med honom istället och busa är värd guld!!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar