onsdag 18 november 2009

Frusen


Det här vädret tar snart kål på mig!! Jag är så less nu... För jag fryser konstant! Gåshud över större delen av min kropp flera gånger varje dag. Jag får nästan ont i kroppen för det är så rått ute... USCH!!
När vi köpte stället vi bor i så fanns alternativet dusch ELLER badkar. Inte både och... För Fredrik fanns det då inte längre något alternativ... Så det fick bli dusch.
Fast så här i efterhand så tror jag att vi kunde fått in ett litet badkar oxå, för badrummet är väldigt stort. Men genom att bara se en ritning där allt annat redan var inritat så var det inte så lätt just då...
Jag HATAR att vi inte har badkar!! Jag är så arg på det, jättearg! Och idag är jag x-tra arg...
När man fryser konstant vill man lägga sig i ett vrålhett bubbelbad med tända ljus! Och fylla på med hett vatten tills det är så varmt så man är knallröd och blir så trött av att ligga i badet så man till slut måste gå och lägga sig alldeles mör i soffan. Varför kan inte jag få göra det???
När vi bygger hus ska jag ha ett STORT badkar, kan offra en x-tra toalettstol för det!
Bajsa eller bada, vad skulle du välja???

2 kommentarer:

  1. Kom och bada vid oss vet ja :)Jag gillar också att bada verkligen vardagslyx. Blir dock oftast mycket stänk och bus då det alltid är någon av barnen som vill vara med. Vilken fin sida du har ursnygga bilder på dig!!!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är på G igen. Delar din frustration ang badkar. När Jacob flyttar ska jag (läs Jocke)riva väggen och ställa in ett kar mmmm

    Kramisar Nettan

    SvaraRadera