fredag 20 november 2009

Krassligt fredagsmys


Min lilla kille mår inge vidare. Har haft hög feber sen igår kväll. Vi varvar Ipren och Alvedon nu för att mota febern så gott det går. Sigge fick feberkramp i våras och sen dess är vi jättenoga med att inte låta febern ta fart... Vill gärna slippa vara med om det igen!
Vi har ätit en snabblagad men jättegod middag. Färsk pasta m pesto, grillad kyckling, tomat och mozarella, avokadosallad och mitt favoritvatten S. Pellegrino till!
"Bubbeldricka" som Sigge säger, han gillar det oxå! Jag älskar det!
Så riktigt gott vatten får bli min njutning ikväll när jag ligger krasslig i soffan... Ska nog göra oss en grönsaksdip oxå. Morötter och fresh island dip, en favorit i vår familj!
Nu ska jag fortsätta mysa med min fina familj. Är så oerhört tacksam för att de finns i mitt liv!
Ha nu ordentlig med fredagsmys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar