onsdag 18 november 2009

Barnläkaren


Imorgon ska jag och Sigge till barnmottagningen i Mora. Han har ju en tid haft problem med sina luftrör och fått andnöd ett par gånger i samband med förkylning.
Det är en förkylningsastma han har så nu ska han få inhalera medicin dagligen. Känns skönt att få mediciner så han inte är så ansträngd i sin andning vid förkylning. Och det är så himla läskigt när han får andnöd, så det hoppas jag vi slipper nu!
Så imorn ska vi få info om hur vi ska göra när han ska inhalera och få medicinerna utskrivna.
Jag ska även passa på att storhandla mat och hoppas hitta den snygga kjol jag är på jakt efter!
Nu blir det mys i soffan med mina 2 älsklingar. Den lilla sov sen middag lääänge med sin pappa och är inte alls sugen på att sova än! =)
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar