tisdag 17 november 2009

Smygande stämning


"Jul, jul, strååååålande jul..."
Är det inte fler än jag som längtar tills man riktigt kan ta på julstämningen överallt...?!
Idag på förmiddagen, när jag tyckte det gick som segast med det jobb jag hade framför mig så gjorde jag mig en stor kopp het glögg med massa mandlar och hittade även ett gäng pepparkakor!
LYXIGT!!
Det är ju faktiskt inte långt kvar nu tills första advent, tror faktiskt att jag ganska snart ska smyga igång med att göra det lite mera juligt här hemma!!
Eftersom jag i somras när det regnade som värst fick idén att måla randigt på ena väggen i vårt vardagsrum och den färg jag har som genomgående färg i vardagsrummet nu är hösten hetaste "innefärg" så kommer även julen att få gå i samma nyans! =)
Känns nytt och spännande!!
Lovar att uppdatera er hur det ser ut allt eftersom vi närmare oss juletid...
SKÅL!

1 kommentar:

  1. Hej Ida!
    Tack så mycket för tipset på tårtan! Kul att Du är tillbaka igen, du är saknad!!! En fråga.... 178 dagar kvar till bebis? Ska Ni också ha en liten till??? Grattis isåfalla! Kram Johanna

    SvaraRadera