onsdag 18 mars 2009

Gäst Bloggare

Nu har man fått äran å tagit chansen att skriva på denna utomordentliga blogg!
Har nu spenderat 4 dagar i Sälen! Men imorgon vid lunch så bär d av mot hemmaplan igen. D har varit fantastiskt skoj å få komma upp å hälsa på, d e lika roligt varje gång. Man får alltid ett varmt & glatt välkomnande.
Veckan har innehållt utflykter av olika slag, mysiga kvällar å härliga skratt! Sigge har som vanligt varit som en solstråle! Va roligt å se att han hade lärt sig att gå sen sist jag va här.
Va själv me Sigge i måndags eftermiddag, Ida å Fredrik va på fjälle å körde lite lego. D enda som oroade mig att va själv va att man skulle behöva göra blöjbyte...
D började kanon, men efter ca 15 min känner jag en odör, då förstod jag att d va dax å ta tjuren i hornen!!
In på toa, upp på skötbordet, av me gamla blöjan å på me nya:)! Vi lyckades:)! Lite nerskiten handduk och så.. Men annars så!

Dax å avrunda denna lilla skrivstund! Tack så hjärtligt än en gång Ida å Fredrik.
Ni e fantastiskt snälla! Hoppas vi ses snart igen! Puss å Kram

Vid datorn/ Simon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar