måndag 9 mars 2009

Vatten

Är nog det bästa som finns!
Vaddå? Jo, vatten!

Har slukat vatten idag. Och det känns lyxigt varje gång! Det borde det alltid göra, för det är lyxigt... By the way så kan ju jag faktiskt oxå lalla iväg en bit bort och dricka vatten ur en fjällbäck.
Oh no, inte nu kanske. Finns risk att de är frusna! =) Men annars så...

Nu är jag på mycket bättre humör! Nog tur...
Inte hälsosamt att vara tjurig för länge. Imorgon är nog min dag!!
Jag ska klappa mig lite på axeln innan jag går och sover. Jag har fortfarande lyckats hålla mig borta från ALLT vad godis, kakor och sötsaker heter..! Mäkta impad själv faktiskt! Lär nog tjata om det ett tag nu.
Mest för att peppa mig själv och hålla motivationen uppe! Beach 2009 here i come, in i vassen!!

1 kommentar:

  1. Kul att även Du ska komma på Mammablogg Galan! Din blogg är nu inlagd på hemsidan! Om någon vecka eller två, kommer Du att få reda på vilka kategorier som just Din blogg är nominerad till!

    Vi ses den 4 juli 2009 på Sjöbacken Hotel & Konferens!

    Hälsningar

    Annika

    SvaraRadera