fredag 13 mars 2009

Njuta


Jag är som en störtad humla!! Förkylningen tog mig i ett järngrepp idag.. Så typiskt! Slukar kan jang, ingefära, vitlök, fan och hans moster! Allt som kan tänkas hjälpa!! Hoppas på bättring..

Tidigare idag gjorde jag lite lyx till mig själv...

Mixa frysta jordgubbar och fryst mango tillsammans med lite naturell yoghurt. Blir till frisk och supergod "glass"! Jag toppade med kesella vanilj och mangobitar. Fruktansvärt gott. Är du inte som jag förbjuden att äta socker så kan du smaksätta "glassen" med socker el. vaniljsocker. Alla gillar inte den syrliga smaken. Men jag har alltid älskat så surt som möjligt!! =)

Ha nu en riktigt riktigt skön fredagskväll!

Förresten, nån som behöver recepttips på mat till helgen??

1 kommentar:

  1. Vilken jättegod smoothies du gjorde, jag älskar syrliga grejer...
    Vad kul att du oxå ska på galan=)
    Jag ser verkligen fram emot den!!

    SvaraRadera