torsdag 12 mars 2009

Något för oss kanske

Så helt plötsligt... Flera gånger har vi sagt att "det där huset skulle vi kunna bo i"... Och idag kom en annons ut om att det är Till Salu!! =) Jag hoppade högt och bara ler...

När jag fick se bilderna från insidan av huset blev jag inte besviken!
Köket hade ny häll med gasspis, fläktkåpa och hyffsat rymligt. Viktigt att köket är bra, iaf för mig som älskar att laga mat och spenderar mycket tid där!
Badrummet var sjuuukt snyggt, helt i vår smak. Vardagsrummet var luftigt och hade braskamin! Bra hörntomt, bevuxet och schysst insynsskyddat...
Relax med bastu, och läcker glasmosaik. Vardagslyx!!
Något annat positivt är att kåken ligger sådär 50 meter från där vi bor nu, så vi behöver inte bära flyttlasset långt och vi vet att vi stortrivs här!!
Imorn ringer jag mäklaren!!

1 kommentar: