lördag 7 mars 2009

Motivations svacka

Back on track!
Nu sätter jag fart igen! Mitt dygn har fått fler timmar och jag är laddad och sugen på att få min blogg mer levande än nånsin...

Min största last

Har alltid varit smågodis!! Trodde det skulle vara djävulskt svårt att helt sluta med allt socker. Men det har gått över förväntan! Så klart jag haft ett rejält sug ibland. Men den här gången har jag varit mer beslutsam än nånsin. Snart är första veckan avklarad! Är alltid jobbigast i början..

Frossar i grönsaker, frön och mixad fryst frukt! =)

Har haft rejäl huvudvärk i början av veckan... Abstinens på socker!! =) Men nu känner jag mig rejält mycket piggare! Skönt att rensa kroppen på skit! Har skippat tunga kolhydrater oxå...

Nu ska jag och Sigge läsa bok! Ha en skön lördags morgon!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Vi kör samma sil här hemma, har faktiskt gått ner 6 kilo sen Julhelgen, blir ett par pass på Sats i veckan oxå. Skönt när man väl kommer igång, vill ju kunna visa sig i bikini till sommaren ; ) Lycka till!

    SvaraRadera