söndag 8 mars 2009

Morgonmys



Lilla Prinsen ÄLSKAR smothies!!

Till frukost varje morgon gör jag mig en smothie. Och har upptäckt att Sigge alltid vill smaka! Numera får han sin egen... Perfekt vid frukost eller som mellis! Banan, blåbär, jordgubbar och naturell ekologisk yoghurt har vi i vår morgonsmothie. En annan favorit är banan- och kanelsmothie. Enkelt och grymt gott! I min har jag väldigt lite yoghurt, så de frysta bären nästan blir som sorbet.... =)

Idag har vi varit ute i snöyran en sväng! Nu är vi inne och myser! Frossat i bröllopstidningar och försöker även göra en budget och översikt på vad prislappen på ett framtida bröllop skulle sluta på!?

Ha en skön eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Hej Ida!
    Jag såg din blogg på din Facebook. Du ser ut att ha det alldeles underbart! Vilken härlig son ni har!
    Hoppas ni får till ett bröllop, det är alldeles underbart! Ett litet tips från mig till dig som jag gjorde (gifte oss 02) Skriv dagbok!! Iofs så bloggar ju du, men det är jättekul att sitta och bläddra i den efteråt! Vi hade med den på bröllopet, så att alla gäster fick skriva i den! Kul minne! Kram från Ulrika Forsberg (fd Sundberg...)

    SvaraRadera