måndag 9 mars 2009

Inte min dag



Jobbade till två idag. Fredrik jobbade på em. Vi delar på dagarna denna vecka för att få ihop ett minst sagt tight schema..
Var hungrig som fan, hade köpt en västkustsallad med mig hem. Och se hur bra det gick..!
Hade lust att lägga mig på bordet och slicka upp räkorna.
'
Gick in i badrummet, där fanns en bajsblöja kvar sen imorse tydligen så hela badrummet stank apa!
Sigge river ur lådor och skåp i snabbare takt än jag hinner städa tillbaka. Vart hittar han allt?? Idag kom han bärandes och ätandes på en midsommarstång.. hmm?
'
Det fortsatte när jag smög iväg för att gå på toa, hoppades på 2 minuters lugn för mig själv. Slutade med att rackarungen hade borrat sig in mellan toaletten och handfaten och stod och slog toalocket i ryggen på mig..! Inte ens när man ska skita får man vara ifred! =)
'
Har huvudvärk oxå... Shit vad det här inte är min dag!!
'
Nu har min älskade lilla Prins somnat! Och vet Ni, han sover i sin egen säng! Den frågan är nog den vanligaste jag får från alla möjliga håll och kanter... "Sover han i sin eller Er säng nu?"
Fattar egentligen inte dealen med varför det är så väsentligt att veta det...
'
Ska man vara en dålig föräldrar bara för att man har sitt barn i sin säng? Vi älskar att ha Sigge hos oss, det är hur mysigt som helst!
Man gör som man vill och man gör säkert det man tror och tycker är allra bäst för sin egen lilla Prins eller Prinsessa, så det så!!
'
Hepp!

1 kommentar:

  1. Klart du ska göra det!!!!!!!!!
    Då är vi 4 st= 2 på varje rum =)
    Vi kan väl höras i morgon och prata mer?

    Kram L

    (0173-41942, 070-3555778)

    SvaraRadera