onsdag 11 mars 2009

Jag erkänner

Jag har en sida hos mig som är katastrofal...
Finns inga ursäkter, inga bra iaf! =)
Jag är fruktansvärt dålig på att hålla ordning på mina kläder... Min eller faktiskt vår klädkammare kommer man knappt in i just nu!

Usch, jag borde skämmas! Fast det gör jag inte. Jag tänker istället att jag nog får ta och skärpa mig! Min lilla Prins har precis somnat och jag har tagit mitt förnuft till fånga, vuxen och ansvarsfull som jag är, eller iaf tror det, så ska jag ändra på saken. Ja, för en stund iaf! Tar tid att lära gamla hundar sitta. Eller slog Mythbusters hål på den myten...?

Tänker hör och häpna rensa och städa klädkammaren nu. Eller hmm börja iaf. Tänk om det tar typ 8 dar eller nåt att få ordning där...?!

Fredrik gnäller på mig varje dag för att mina kläder hamnar överallt. Men hur kan de göra det. Jag har ju lixom inget minne av att jag lagt de där. Därför så måste jag leta hela tiden. Och när jag letar så råkas det bildas nya klädhögar... Och nästa gång jag ska leta.. En ny hög..

Någon som känner igen sig???

1 kommentar:

  1. Det finns en som är precis likadan hemma hos oss, och det är inte jag. Gissa vem?

    SvaraRadera