måndag 2 mars 2009

Snart hem igen

Har haft två jättemysiga dagar i Uppsala!! Som gått i rasande fart... Imorgon bitti bär det av hem till Sälen igen!
Prinsen och min älskling kommer och hämtar mig. Ska bli skönt att få krama dem igen!
Det har gått hur bra som helst att vara borta från min lilla kille! Klart jag längtar efter honom och att det känns lite konstigt att inte ha honom nära. Men inte alls på ett jobbigt sätt!
Tycker det är jättekul att Fredrik och Sigge får vara på äventyr på egen hand, de behöver dem!
Men så klart det kommer bli underbart att få krama och pussa på min vilde imorn!! =)
Det har varit kanon att få lite egentid. Första gången sen vi fick Sigge, så det var jag väl värd!

Har skitont i magen, vet inte vad det är. Mår lite halvkasst!
Nu ska jag försöka sova... Hoppas det känns bättre imorn!

Sov gott

2 kommentarer:

  1. ...ont i magen! Kan det vara PIZZORNA????!!!....

    SvaraRadera
  2. Måste åka till Statoil NU! =)

    SvaraRadera