torsdag 26 mars 2009

Till sov- och mysstunder

I helgen var jag på visning av Blingos kläder och produkter. Gillade skarpt deras färgstarka baskoncept! Jag föll pladask för deras regnbågsfärg som vi köpte i både byxor och filt.
Denna filt var grym. Dubbelsydd med det generösa måttet 90*90. Dvs större än de flesta andra babyfiltar. Vi har en från PoP som använts flitigt sen dag 1. Nu får Prinsen en ny större, mysig filt i härliga färger som blir perfekt att ha i vagnen i sommar, på utflykten eller hemma i soffan.
Tyvärr så gör sig inte färgerna rättvisa på denna bild. Får visa den live när jag fått hem den!

Blingos produkter är tillverkade av ekologiska material på ett sätt som är bra för både människa och miljö! Riktigt bra grejer helt enkelt!! Kvaliten kändes kanon, ska bli intressant att testa den..

Kolla in deras kollektion på www.blingo.se
Där finns även en webshop, smidigt!!

1 kommentar:

  1. ohhh, vilken fin filt!! en sån har jag eltat efter i evigeheter!!:((( åhh, den är väll inte till salu? jag betalar bra? nä, men om du ändra dig kan du väll maila till hella_849@hotmail.com

    ha det gott!

    SvaraRadera