tisdag 3 mars 2009

Snurrar igen

Back in Sälen!
Har suttit hela kvällen med högen av jobb som måste vara klart imorgon bitti... Det är roligt att vara borta. Men dubbelt så jobbigt när man kommer hem!
Buh!

Men det var det väl värt!!
Har haft det jättebra på alla sätt. Så otroligt mysigt att träffa vännerna och att äntligen få gosa med lilla Prins Z! Han är underbar!!
Trodde jag skulle sova som en prinsessa när jag var själv. Men så klart att jag av ren vana vaknade x antal gånger... Någon som ska ha välling? Napp? Som är på väg ur sängen? Eller nehe... Svårt att slappna av! =)

Sigge blev jätteglad när han såg mig och jag fick flera härliga slickpussar!!
Så han hade inte hunnit glömma sin mamma på två dagar som tur var.... =)
Det bara lyser bus i ögonen på den lilla pojken hela tiden. Han är sjövild!!

Jag har bestämt mig på riktigt nu... Måste bota mitt socker crave jag smyger omkring med!
2 dagar utan sötsaker nu! Heja mig... =) Tror jag skulle må bättre och bli piggare om jag inte var en sån sockerslav! För shit vad jag är det!! ÄLSKAR godis! =) Har alltid gjort och kommer alltid att göra.
Men om jag inte vill bli en flodkossa innan 30 är det nog dax nu att försöka vända trenden...

Så jag ger det ett ordentligt försök!

1 kommentar:

  1. hejja hejja=)....hoppas du klarar d, kan väl ge mig lite tips på hur du gör...???=)...stor kram Kim

    SvaraRadera