söndag 21 mars 2010

Favorit


Jag har inte under varken Sigges eller denna graviditet haft några speciella "cravings". Har varken varit sugen på att äta jord eller lukta på bensin... =) Jag är bara lite mer hungrig nu än annars, har kommit sista tiden. Försöker äta mycket frukt! Gillar inte att äta äpplen med skal men älskar att äta Granny Smith om jag skär upp dem i bitar! =)
Köttfärs har jag svårt för när jag är gravid, har ingen aning om varför. Har oxå i början av graviditeterna haft svårt att äta kött!
Oavsett så känns det oerhört skönt att få må bra och jag försöker äta hälsosamt men njuter oxå gärna av godsaker!
Vikten verkar fortfarande följa samma mönster som i förra graviditeten. Men har nu inte vägt mig på flera veckor då jag alltid glömmer köpa batterier till vår våg! =) Ska kolla vad jag väger när jag ska till barnmorskan på tisdag!
Nu väntar en kopp te innan det är dax att sussa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar