fredag 12 mars 2010

Jobbigt

Just nu känns det bara så sjukt jobbigt... Vill dra täcket över huvudet, men vad hjälper det... Jag kan ändå inte sova!!
Har varit vaken en timme nu. Bricanyl, alvedon och het dusch har jag kurerat mig med i hopp om att få förvärkarna att släppa. Och slippa smärtan, men inget hjälper...

Jag är trött så jag mår illa och har ett tryck i magen som gör att jag mår illa, dubbelt upp! 0)
Nu börjar det bli väldigt tröttsamt allting. Jag är orkeslös och VILL INTE ha det så här...

Om det fortsätter under morgonen får jag nog ändå ta mig en tur till Mora. Känner att jag behöver få något som verkligen hjälper!!
Såna här gånger är det sååå drygt att bo så långt från sjukhuset. 10 mil till Mora för spec MVC och 18 mil till Falun och förlossningen...

Ska lägga mig bredvid min lilla Prins och försöka vila lite nu...

1 kommentar:

  1. Usch så tråkigt! Hoppas verkligen de ger med sig lr att du kan få hjälp. Svårt att må dåligt samtidigt som man har en 2 åring hemma oxå ju :/
    Krya på dig iaf o hoppas helgen blir bättre.
    Stor Kram

    SvaraRadera