torsdag 11 mars 2010

Min underbara busunge


Ibland kan man inte annat än le... Le stort och brett och bli alldeles varm i hjärtat!
En riktig busunge är vad vi har! Av bästa sort!! Som hittar på de mest fantastiska saker och som förvånar oss varje dag med sin klokhet...
Nu hjälper han mamma i köket vår Prins Bus! Det är bland det bästa han vet, att få vara med och fixa... Idag spexade han till det lite extra...! =)
Jag har haft världens skitdag idag, den värsta denna graviditeten...
Det får bli i nästa inlägg!
Nu ska vi äta jag middag jag och Sigge! Pappan är i Åre och jobbar...

3 kommentarer:

  1. FRISK!!!!! HÄRLIGT!

    SvaraRadera
  2. Är det spagetti han har i håret? Det är skönt att höra att han är piggare.Hoppas dina värkar går över också så att du får sova.kram Birgitta.

    SvaraRadera
  3. Visst är det spaghetti! =)
    Han är fortfarande hostig men i övrigt pigg och glad som vanligt igen! Jätteskönt är det!

    Hoppas oxå jag får må lite bättre snart...

    KRAMAR!

    SvaraRadera