tisdag 30 mars 2010

Vitt utanför

Så var det härligt vitt på träden igen! Det gör mig glad! En härligt syn när man tittar ut genom fönstret tidigt på morgonen... Fast såklart jag längtar efter våren jag oxå! Men nu när det är så ljust ute så gör det inget att vi har vinter ett tag till! För vårsol i fjällen är ändå bland det mest underbara som finns!! Och vilken snygg bränna man får i ansiktet.... =)

Vi är på G iväg nu jag och Fredrik. Vi ska till Falun för att träffa vår husleverantör och sen har jag även ett besök hos spec MVC i Mora på eftermiddagen. Ska bli mycket intressant att se vad de säger denna gången. För jäklar vad det har gjort ont nu emellanåt. Tror lilla gofisen i magen har börjat skruva sig neråt...

Sigge ska hänga med mormor hela dagen!!

Ha en skön tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar