måndag 1 mars 2010

Närmar sig

Egentligen så gillar jag inte alls att klä barnen likadant. Eller jag har iallafall alltid tyckt att det är lite nördigt! Men jag kanske är påväg att förändras... =)
I vissa fall kan det ju faktiskt vara lite sött! Hihi.. övertalar mig själv det nu!
Har klickat hem dessa plagg från Ej sikke lej till Sigge och Kotten!
Tröjan har Sigge i en annan färg sen innan. Är superfin och har använts grymt mycket! Tycker ESL är väldigt bra i kvaliten och håller både färg och form!
Börjar känna att tiden går riktigt fort och att det närmar sig med stormsteg nu!
Magen har vuxit i rekordfart! Jag följer både viktuppgång och samma magmått som i Sigges graviditet men känner mig ändå mycket större denna gång...
Blir mer påtagligt att man är otymplig när man leker på golvet, bär på Sigge eller ska få plats i soffan med hela familjen! =)
Skönt är det iaf att tiden rullar på!
10 veckor kvar till BF nu... Undrar när vår lilla skatt tänker komma ut??
Sigge hade ju bråttom och kom 4 veckor för tidigt. Men hur denna graviditet slutar har jag ju ingen aning om. Det blir extra jobbigt när man har problem rätt tidigt i graviditeten, så som jag haft med prematura sammandragningar. Ena stunden får man tänka tankar om att det kanske blir en Kotte som kommer alldeles för tidigt, samtidigt som man inte alls vet hur det blir.
Så om jag kommer gå över tiden denna gång, vilket inte skulle förvåna mig. Så kommer jag nog bli måttligt less... Men det är bara att vänta och se! All väntan är det värt, minst sagt!!
Nu blir det en kopp te i soffan!

2 kommentarer:

  1. Det hoppas jag "VERKLIGEN" att du gillar klä barnen i lika kläder.....MOM

    SvaraRadera
  2. Supernördigt, MEN supergulligt!! Jag har också införskaffat matchande kläder till mina (snart 2) småttingar :-)

    SvaraRadera