lördag 6 mars 2010

Tillbaka igen


Nej, än är det inte över... Nu på kvällen visade termometern 39,5 igen! Sigge har feber, igen!
Igen, igen, igen!!
Herregud, inatt är det 7 dygn! Hur länge kan man behöva ha feber egentligen. Tycker så synd om min lilla älskling...
Vi hade iaf ett par timmar ute idag i solen. Vi grillade korv och hade det skönt! Men Sigge var inte i form så vi gick in och vilade i soffan istället. Och nu förstår vi ju varför han inte kändes ok. Han är inte frisk ännu... Imorgon blir det nya prover på vårdcentralen! Nu vill jag gärna veta vad som egentligen ligger bakom hans feber som kommer och går hela tiden...
Vi kikar på schlagern, men nu ska jag och Sigge läsa bok och mysa i sängen! En trött kille som behöver sussa kudden nu...
Hoppas Ni har en skön lördagskväll!

1 kommentar:

  1. suck....
    bra att du går till doktorn igen, det kan ju ha övergått till någon bakterie... usch...
    När jag går ner till vårdcentralen så brukar dom kolla hals, lungor, öron och allt sånt sen säga att det e ett virus och det ger med sig.. men jag kräver alltid att dom tar CPR (snabb sänka) så dom kollar riktigt noga.. min äldsta hade feber i 12 dagar och sen feber fri i 2½ dag sen 40 grader igen och då åkte vi till akuten ( vilket blev 5:te gången på de 12 dagarna) och jag bröt i hop totalt och kände mig som världens dåligaste mamma som inte fick bukt på det, men då satte dom in antibiotika och dagen efter va det borta.... så det gäller att man står på sig...
    Krya på Sigge!!

    SvaraRadera