onsdag 10 mars 2010

Världens finaste


Liten och alldeles underbar!
Idag har jag kikat på bilder från Sigges förlossning och från hans allra första veckor. Den häftigaste och mest omtumlande tid jag varit med om...
Och något alldeles, alldeles underbart!! Han var så liten, så perfekt och så fantastiskt fin! Jag mådde som en Prinsessa direkt efter förlossningen. Hade en jättebra upplevelse förutom att Prinsen hade andningsstopp när han kom och togs iväg direkt.
Men förutom det var det väldigt bra allting!! Jag hoppas så innerligt att jag kommer kunna känna så efter denna gång oxå...
Känns så märkligt och overkligt att det snart är dax igen! Att vi återigen ska få vara med om detta magiska! Jag har börjat längta lite nu... =)
Förutom sammandragningarna så mår jag väldigt bra. Ingen foglossning eller annan kraftig värk har drabbat mig. Ryggen värker en del, men det gör den ju annars oxå!
Gravidklåda fick jag i slutet med Sigge, får se hur det blir denna gång. Vore nice att slippa! :0)
Väldigt spännande är det iallafall!!
Nu är det dags att hoppa i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar