tisdag 23 mars 2010

Snön faller

En lite grå morgon har vi idag. Med snö som vräker ner utanför fönstren!! Perfekt med lite mer snö, så jag och Sigge kan ta snowracern till dagis ett tag till!
Perfekt för mig då jag varken ska eller orkar bära så mycket. Vi har ju bara sådär 75 m. till dagis, men så fort asfalten visar sig så ska Sigge "klippa gräset" till dagis....
Med sin lilla gräsklippare framför sig sick-sackandes på vägen så blir den lilla promenaden ibland väääldigt lång! =)

Så jag tar tacksamt emot mer snö så vi kan fortsätta köra snowrace rally!

Sigge vaknade vid flera tillfällen inatt och hade superont i magen... Han var otröstlig och grät så han hulkande, min lilla älskling! Som tur är så gick det över och han har sovit okej senare delen av natten. Jag ska till barnmorskan på förmiddagen och har sen en hel del pappersjobb att göra med rapporter som ska in idag. Tänkte lägga i en högre växel och jobba undan så mycket som möjligt på kort tid så jag kan hämta Sigge på dagis redan efter lunch.

Tror han kan bli trött idag då han ju inte sovit ordentligt. Så då blir det skönast för honom att sova middag hemma och sen ha en mys eftermiddag!! Sen kommer vi nog i fas igen....

Nu ska vi ut i snöyran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar