fredag 5 mars 2010

Innebus

'
Idag blev det som sagt ytterligare mest tid inomhus. Men med en betydligt piggare Prins! Att bygga Lego och framför allt torn är högt upp på lek-topplistan just nu! Han börjar bli riktigt duktig på att bygga höga torn utan vår hjälp... Men roligast är nog ändå att riva allt! =)
.
Jag var ju till frisören för klipp + sling, är verkligen supernöjd med färgen. Blev riktigt fina slingor som inte alls blev för ljusa som det lätt kan bli. Dock så blev klippningen inte riktigt ok. Jag klippte av en bra bit och det kändes skönt att få bort allt slitet. Men håret känns alldeles för "rakt" avklippt och jag gillar det inte. Så imorn tänker jag faktiskt ringa till salongen och säga som det är, att jag inte är nöjd.

Jag hann inte uppfatta det när jag var i salongen, då jag knappt såg hur det såg ut bakifrån. Jag var så glad över att slingorna blev så bra, då jag alltid är rädd för att de ska göra mig platina... =)
Hade jag sett det då hade jag självklart sagt till direkt. Men jag känner att jag måste ringa dem, för jag gillar det inte alls! Vill verkligen få håret mer "rundat" baktill... Mjukare kant lixom!
Men det känns ju ändå lite dumt att ringa, fast ändå inte... Önskar jag hade sett det direkt!
Vill ju inte lägga x antal kronor på något för att sen gå med uppsatt hår...
Hur hade Ni gjort?
.
Nu har vi haft fredagsmys med tacos, Let´s dance och tablettask!
Ska landa på kudden nu och hoppas kunna somna! Har riktigt svårt med det nu, ligger så oskönt hur jag än försöker vända mig... Imorn väntar förhoppningvis en skön dag utomhus i solen!!
.
Sov gott!

1 kommentar:

  1. Man betalar ju mycke för att gå till frisören, så hade jag varit modig hade jag nog också ringt och sagt att jag inte vart nöjd.. dom uppskattar det säkert så dom har kvar dig som kund

    SvaraRadera